09 March, 2008

tagged

i've been tagged!

no i zostalam ustrzelona przez Sylwie!

zasady zabawy:
*PODAĆ LINKA DO BLOGA OSOBY, KTÓRA NAS TRAFIŁA.
*NAPISAĆ NA SWOIM BLOGU ZASADY STRZELANKI.
*WPISAĆ 6 NIEWAŻNYCH ŚMIESZNYCH RZECZY NA SWÓJ TEMAT.
*USTRZELIĆ KOLEJNE SZEŚĆ OSÓB. (ja ustrzele jedna, bo po prostu nie moge przestrzegac wszystkich zasad!)
*UPRZEDZIĆ WYBRANE OSOBY ZAMIESZCZAJAC KOMENTARZ NA ICH BLOGACH

6 smiesznych faktow o mnie... no dobra, jedziemy:

1. dwa razy zmienilam kraj zamieszkania, i wciaz mnie to bawi, wiec pewnie znowu zmienie za kilka lat
2. kiedy wracam z podrozy, nigdy nie rozpakowuje sie od razu, otwarta walizka musi swoje odczekac
3. lubie slonce, ciepelko, jazde na rowerze, plywanie, sandaly... a mieszkam w Skandynawii! (to smieszne i straszne)
4. nie bardzo wiem, jaki mam naturalny kolor wlosow, i nie pamietam, kiedy ostatnio mialam go na glowie
5. czasem musze sie zastanawiac, ktora strona to prawa
6. uwielbiam czekolade. inne slodycze moglyby nie istniec, ale bez czekolady moje zycie nie byloby takie samo


(poniewaz posty bez zdjec sa passe, wrzucam fotke rajskiej jablonki, ktora zapomniala zrzucic jablka na zime)

Ja strzelam do Polish Girl in the USA czyli Malgosi aka Mjermak! (zapewne nie jestem pierwsza, ale coz, takie zycie)

No comments: